vineri, 19 februarie 2010

Seara

Stăteam pe balcon şi mă uitam pe geam.

Pe străzile din cartier e beznă,însoţită de o ceaţă deasă de nici nu-ţi vine să ieşi din casă.Nici luna nu se vede,deşi şoseaua pare albă.Mă miram...Doar ce s-a topit zăpada şi au reuşit în maxim două ore de când am venit acasă să se facă iar sub 0 grade celsius,să ningă şi să se şi depună?Se pare că nu,răspunsul fiindu-mi dat de o maşină ce trecea lent prin faţa blocului şi care-mi arăta că şoseaua e doar udă din cauza ploii de acum câteva zile.

Acum am zărit doi oameni care stau şi discută pe întuneric.

Observ că şi-au format un obicei cei care se ocupă cu luminătoarele de stradă.În aproape fiecare seară întrerup curentul electric pe stradă.În alte seri îl intrerup chiar şi prin apartamente.Că de,domn`le,e criză.

Criza asta e din cauza lui Băsescu...El trimite bani altor ţări,chiar dacă vede că unii oameni nici de pâine şi apă nu au bani (da,în România există pensie de 0,5 ron).Nici la alocaţie nu mai avem dreptul,majoritatea.Pe bune,cine l-a votat pe idiotul ăsta acum 5 ani şi chiar şi acum?A,da,stai,că cică s-au falsificat voturile.

Am un singur lucru de spus : nu România e proastă şi nedreaptă,ci cei ce o conduc.

Au aprins lumina,în sfârşit.Drăguţ,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu